מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

לתעד את החופשה למרוקו עם eSIM: תבלינים, שווקים, כפרים ופסגות הרים

Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

לא חייבים להיות מרוקאים בשביל ליהנות מחופשה מרוקאית. המדינה הזו מספקת חוויות שעובדות על כל החושים: נופים קסומים, בין עמקים לפסגות הרי האטלס, סיורים בין ערים אוריינטליות לכפרים קסומים שכוחי אל, אדריכלות 'ערבסקית' מרשימה, מטבח מהטובים בעולם שאף מאסטר שף לא יוותר עליו, חמאמים מפוארים, שווקים נפלאים, קאסבות שוקקות חיים, השפעות תרבותיות מאפריקה, בריטניה וצרפת, פולקלור מקומי אותנטי, אוכלוסיית ילידים מצאצאי ה'ברברים' וגם הד רחוק של עבר יהודי מקומי.

טיולים למרוקו מוצעים גם בקטגוריות-נושא, ביניהן: טיולי הרים, טיולי ג'יפים לסהרה, טיולי גסטרונומיה, טיולי שורשים לעולם היהודי של המזרח ועוד. 

לפני שאתם 'אורזים' את הפנטזיות האוריינטליות שלכם לכיוון מרוקו, כדאי שתבחרו לעצמכם חבילת גלישה אי סים לחול, ייעודית למרוקו. תוכלו לבחור מראש בהתאמה אישית את נפח ה-Giga ואת מספר ימי השימוש בחבילה. יהיה לכם וו'טסאפ זמין 24/7 עם פונקציות ואפליקציות יעילות לטיולים, תוכלו לתעד את הטיול ולשתף בחוויות את כל מי שתרצו בישראל. אגב, אפשר להתחבר לשירות של GlobaleSIM עוד מהארץ, או כשתנחתו במרוקו – אז למי אתם מחכים? eSIM למרוקו החל מ-29 ש"ח.

טיסה מישראל למרוקו

טיסות מישראל למרוקו יש ישירות ויש בקונקשיין. משך הטיסה למוגדור, למשל, הוא כ-6 שעות. בין חברות התעופה שמציעות טיסות מנתב"ג למרוקו תמצאו את: 'ארקיע', אל על, ראיינאייר, 'רויאל אייר מרוקו' ועוד.

חודש אפריל וגם חודש אוקטובר מהווים תקופות מעולות לחופשה במרוקו, במהלך החודשים האלה מזג האוויר שם נח יותר. רק קחו בחשבון את פערי מזג האוויר בין הימים והלילות ותצטיידו מראש בבגדים שמתאימים לחום משמעותי וגם לבריזה קרירה.

5 ערים מרכזיות במרוקו שמומלץ לשלב במסלול הטיול

מרוקו ידועה בערי המטרופולין האותנטיות שלה, המשלבות אוריינט עם קוסמופוליטי, מודרני בצד עתיק-יומין. הבולטות שבהן: מוגדור 'אסואירה' היפהפייה, מרקש, קזבלנקה האוריינטלית, טנג'יר ורבאט.

10 אטרקציות שאסור לפספס בטיול למרוקו

  1. סיור בכיכר המרכזית של מוגדור/אסואירה ובסמטאותיה, בין המבנים הייחודיים הצבועים תכלת-לבן, סוג של ונציה של המזרח: עיר עתיקה על הים, מהיפות בעולם, הוכרזה כאתר מורשת של אונסקו.
  2. האזור היהודי-לשעבר של מוגדור: "המלאח"
  3. מוזיאון "בית הזיכרון" היהודי במוגדור.
  4. מסגד חסאן השני בקזבלנקה.
  5. אזור 'הקסבה' העתיק של קזבלנקה.
  6. הארמון המלכותי בקזבלנקה (ניתן לראותו רק מבחוץ) ואולמות קבלת הפנים של הפאשה אליהם ניתן להיכנס.
  7. מוזיאון יהדות מרוקו בקזבלנקה.
  8. ארמון 'בהאיה' במרקש.
  9. השוק של מרקש – מגוון אינסופי של מאכלים ותבלינים. גם ארוחה במסעדת 'אל פסייה' היא חווית חובה! נחשבת לאחת המסעדות הטובות בעולם.
  10. כיכר 'זמה אל פאנה' במרכז מרקש: חנויות בוטיק, בתי קפה ונגני-רחוב, ישן מול חדש, חוויה אמיתית!

בתי מלון במרוקו: "תרווחו ותסעדו"

במרוקו תוכלו להתארח כיד המלך, למעלה מ-10,000 חדרים בכל רמות הכוכבים עומדים לבחירתכם רק בריאד, מוגדור וקזבלנקה. המלונות הבולטים שבערים אלו הם: מוגדור: מלון ריאד, מלון La Perle de Mogador, מרקש: מלון אוברויי, ריאד אלהמברה מרקש, לה ממונייה בעיר העתיקה. טנגי'ר: מלון פאלאס דה מדינה בעיר.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן