מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מוניות ותחבורה ציבורית בקזבלנקה

Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

על אף שבירת מרוקו היא רבאט, קזבלנקה, בהיותה העיר הגדולה במרוקו, והשער הימי המרכזי למדינה, היא, למעשה, בירת התרבות, הכלכלה והחברה של מרוקו, והיא מהווה מוקד תיירותי פופולארי לתיירים מישראל ומהעולם כולו. עד לא מזמן, רוב התיירים הישראלים שהגיעו לחופשה בקזבלנקה, עשו זאת במסגרת טיול מאורגן בקבוצה, ולכן נדרשו פחות להכרות עם מערכת התחבורה הציבורית בעיר. כיום, עם חימום היחסים בין ישראל למרוקו, נפתחת אפשרות לטייל בקזבלנקה באופן עצמאי, ולשם כך מומלץ להכיר מראש את דרכי ההתניידות בעיר והאפשרויות העומדות בפני תיירים להגיע ממקום למקום, בדרך יעילה, נוחה ומשתלמת.

חופשה בקזבלנקה – עוד מידע שימושי

קזבלנקה – מדריך

מלונות מומלצים בקזבלנקה

כרטיס סים במרוקו

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב במרוקו

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

הסעה משדה התעופה בקזבלנקה

באמצעות שירותי חברת קיווי טקסי, המאפשרת להזמין מונית בקזבלנקה און ליין באנגלית, תוכלו להבטיח, שעם הנחיתה בקזבלנקה, תמתין לכם מונית, עמה תוכלו להגיע למלון, בביטחון ובנוחות, בלי להידרש להמתנה ארוכה ובלי להתקשר לתחנת מוניות מקומית. כדאי לכם לחשב, כבר במהלך תכנון החופשה, את עלות העברה למלון משדה התעופה בקזבלנקה, ולהיערך בהתאם, כך שלא תפתחו את הטיול שלכם במרוקו עם הפתעות לא נעימות.



את שירות המוניות של חברת קיווי טקסי מומלץ להזמין מבעוד מועד. כאשר אתם מסיימים לתכנן את מסלול הטיול שלכם, ואתם יודעים מהם הצרכים והדרישות שלכם, תוכלו להיכנס למנוע החיפוש של קיווי טקסי, המופיע בכתבה זו, ולהזמין הסעה משדה התעופה בקזבלנקה אל בית המלון, וכמו כן הסעה לשדה התעופה בקזבלנקה ביום הטיסה בחזרה. עוד תוכלו להשתמש בשירותי קיווי טקסי על מנת להזמין מונית שתיקח אתכם בין יעדים שונים במהלך החופשה במרוקו. למשל, אם אתם מתכננים לצאת מקזבלנקה לטיולים ולסיורים בערים נוספות, תוכלו להזין במנוע החיפוש של קיווי טקסי את קזבלנקה כנקודת המוצא ואת העיר אליה תרצו לנסוע כיעד, והמערכת תאתר עבורכם את המוניות הזמינות לנסיעה הנדרשת. אם אתם נוסעים בקבוצה גדולה, יכול מאוד להיות, שבנוסף לנוחיות, השימוש במוניות של קיווי טקסי יהיה גם משתלם מבחינה כלכלית. קחו בחשבון, שבניגוד לשימוש בשירותי תחנות מוניות מקומיות, כאן המחיר ידוע וקבוע מראש, כך שלא יהיו לכם הפתעות של הרגע האחרון.

בהמשך הכתבה תוכלו למצוא פירוט של עלויות הנסיעה במוניות של קיווי טקסי ליעדים שונים במרוקו.

תחבורה ציבורית בקזבלנקה

הרכבת העילית (הטראם)

בקזבלנקה פועלים שני קווי רכבת עילית, המאפשרים לנוע באופן חופשי למדי באזורים המרכזיים של העיר. נסיעה ברכבת העילית של קזבלנקה מצריכה רכישת כרטיס נסיעה מבעוד מועד, או שימוש בכרטיס נטען. את הכרטיסים ניתן לרכוש כמעט בכל נקודת העצירה של הרכבת, תמורת שישה דירהם מרוקאים. קו הרכבת T1 פועל מדי יום בין השעות שש בבוקר עד 00:47 בלילה. מסלול הנסיעה בקו זה מתחיל ב"אליפסה" ומסתיים באזור אנסים, והוא כולל 36 עצירות לאורך הדרך. קו T2, פועל מדי יום בין השעות שש בבוקר ל 23.27 בלילה. מסלול הקו נע בין סיטי ברוסני לאזור ליטורל, והוא כולל 30 עצירות לאורך הדרך. הרכבות מגיעות בתדירות של כ-10 דקות בממוצע בין רכבת לרכבת, מה שאומר, שלא תצטרכו להמתין זמן רב מדי בתחנה.

אוטובוסים בקזבלנקה

רשת האוטובוסים בקזבלנקה מכסה את מרבית השטחים התיירותיים של העיר, ומאפשרת התניידות נוחה למדי ברחבי האזורים בהם תרצו לטייל. עלות הנסיעה לאדם בוגר יחיד, ללא כל קשר לטווח הנסיעה, היא חמישה דירהם. המשמעות היא, שניתן לקנות כרטיס נסיעה בודד ולחצות את קזבלנקה ללא הפרעה. האוטובוסים בקזבלנקה פועלים לאורך כל ימות השבוע, בין השעות שש בבוקר לחצות הלילה, כמעט בכל הנתיבים והמסלולים. קווי אוטובוס מסוימים מסיימים את פעילותם בשעות מוקדמות יותר, אבל על פי רוב לא מדובר בקווים המשרתים תיירים, אלא באלה שנועדו לתושבים מקומיים. על אף הזמינות והפרישה הרחבה של מערכת האוטובוסים בקזבלנקה, מדובר במערכת מעט מורכבת, ולכן אם בכוונתכם להתבסס עליה במהלך הטיול בקזבלנקה, כדאי לכם ללמוד אותה לעומק טרם הטיסה, על מנת למנוע בזבוז זמן יקר ואי נוחות.

שירותי מוניות בקזבלנקה

בקזבלנקה קיימת הפרדה בין שירותי המוניות לתיירים ובין המוניות המשרתות את תושבי המקום. תוכלו למצוא בקזבלנקה מוניות משותפות גדולות, שצבען לבן, אשר פועלות במתכונת של מוניות שירות המוכרות לנו בישראל. מסלול הנסיעה של מוניות אלה הוא קבוע, כמו גם עלויות הנסיעה, כך שהן יוכלו לשרת אתכם במידה והיעד שאליו תרצו להגיע כלול במסלול שלהן. לחילופין, יש בקזבלנקה גם שירותי נסיעה משותפת במוניות, המתאימות לארבעה נוסעים וצבען אדום. במוניות אלה מסלול הנסיעה נקבע על פי כל אחד מארבעת הנוסעים, והתעריף תלוי באורך המסלול. חשוב לדעת, כי במסלול זה, תעריפי הנסיעה בלילה גבוהים בכ-50% מהתעריף הסטנדרטי, וכדאי לקחת זאת בחשבון בבואכם להשתמש בהם בשעות החשיכה. אפשרות נוספת, ונוחה במיוחד, היא שירות המוניות הפרטי של חברת קיווי טקסי, בו ניתן לבצע הזמנה און ליין מבעוד מועד ולתכנן את מסלול הטיול בהתאם להרכב הנוסעים, לכמות הנוסעים, ליעד ולעלויות המתאימות לכם.

נסיעה במוניות בקזבלנקה

כאמור, אם אתם מחפשים דרך נוחה ומשתלמת לנסיעה מנמל התעופה בקזבלנקה לעיר או הסעה לשדה התעופה בקזבלנקה מהעיר, או אם אתם מתכננים לצאת מקזבלנקה לטיולים ביעדים שונים מחוץ לעיר, כדאי לכם להכיר את המערכת של קיווי טקסי, שתאפשר לכם הזמנת נסיעות במגוון כלי רכב, בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

תהליך ההזמנה של מוניות בקזבלנקה עם המנוע של חברת קיווי טקסי הוא פשוט וזמין מכל מקום. בשלב ראשון תתבקשו להזין את נקודת המוצא ונקודת היעד של הנסיעה שלכם. לאחר החיפוש הראשוני, יש למלא את מועד הנסיעה הרצוי ואת כמות הנוסעים בטופס, ומנוע החיפוש יאתר עבורכם את כל נהגי המוניות הרלוונטיים. המידע מוצג בצורה ויזואלית ידידותית ונוחה, המקלה מאוד על הבחירה שלכם. המנוע מציג לכם את עלות המונית על פי סדר עולה, כך שיהיה לכם ברור מאוד מה הם מחירי מוניות בקזבלנקה בסוגי נסיעות שונים. חשוב לקחת בחשבון את מספר הנוסעים וכמות הכבודה שאתם לוקחים אתכם במהלך הנסיעה, כדי שתוכלו לבחור כלי רכב גדול מספיק, שישרת אתכם כראוי ושיהפוך את הטיול שלכם לנוח ונעים ככל האפשר.

לאחר שתחליטו איזו מונית מבין המוניות המוצעות לכם מתאימה עבורכם, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

  • הזמנת מונית דרך מערכת התשלום של אתר קיווי טקסי, מה שיבטיח לכם שריון המונית ותשלום על הנסיעה בעזרת כרטיס האשראי.
  • הזמנת שירותי המוניות, אך דחייה של התשלום על השירות במזומן ובאופן ישיר לנהג המונית שלכם. במקרים מסוימים בהם יידרש תשלום מראש של מקדמה בסיסית לטובת שריון כלי הרכב הרצוי לכם על ידי הנהג. לרוב, מדובר במקרים בהם מוזמנות מוניות גדולות מאוד, שנועדו לקבוצה.

יתרון משמעותי נוסף שיש להזמנת מוניות בעזרת המנוע של קיווי טקסי, הוא היכולת להתאים את כלי הרכב שישרת אתכם במהלך הטיול בקזבלנקה לצרכים הייחודיים לכם. אם אתם נוסעים בחברת אנשים עם מוגבלויות או צרכים מיוחדים, עם ילדים או בהרכב נוסעים מיוחד אחר , אתם לא צריכים להתפשר על חוויית הנסיעה שלכם. במידת הצורך, נציגי שירות הלקוחות של חברת קיווי טקסי יעזרו לכם למצוא מונית בקזבלנקה, המתאימה בדיוק לצרכים שלכם, אשר תלווה אתכם במהלך ימי הטיול ותעזור לכם לחוות את העיר, בנוחיות מקסימלית ובעלות משתלמת.

שירות הלקוחות של קיווי טקסי יעמוד לרשותכם גם במקרה שבו שכחתם משהו במונית או שנתקלתם בבעיה כלשהי במהלך הנסיעה – עובדה שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים כיצד כדאי לכם להתנייד במהלך השהות בקזבלנקה.

מחירי מוניות בקזבלנקה

כאמור, לשימוש בשירותי חברת קיווי טקסי בעיר קזבלנקה, ובמרוקו בכלל, יש יתרונות רבים. כדי שתוכלו להתרשם גם מסדרי הגודל של עלויות הנסיעה במונית בקזבלנקה, אספנו עבורכם מספר דוגמאות למחירון הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי. תוכלו למצוא כאן תעריפי נסיעה בין מספר מוקדי תיירות מרכזיים, שרוב המבקרים בעיר עוברים דרכם. במידת הצורך, תוכלו לבצע חיפוש ממוקד יותר במנוע החיפוש של קיווי טקסי, לפי תכנית הטיול הספציפית שלכם.

המחירון של קיווי טקסי מציג את המידע בנוגע סוגי המכוניות הקיימים בשירותי החברה, כמות הנוסעים בכל כלי רכב, כמות המזוודות והעלות של כל מונית. כך, תוכלו לבצע השוואת מחירים יעילה בין סוגי המוניות ביעדים השונים, ולהבטיח שאתם בוחרים באופציה המשתלמת ביותר והמתאימה ביותר לכם. תעריפי הנסיעה משתנים בהתאם למרחקי הנסיעה. הזמנת מוניות מראש, במיוחד הסעה משדה התעופה בקזבלנקה למלון, תהיה דרך טובה להתחיל את תכנון הטיול במרוקו, ולהבין מה עתידות להיות עלויות הנסיעה שלכם, אם תבחרו לעשות שימוש בשירותי חברת קיווי טקסי. בהמשך, תוכלו לבצע הזמנת מוניות בקזבלנקה בהתאם לתאריכי הנסיעה שלכם, ובהתאם להרכב הנוסעים שמגיע איתכם לטיול במרוקו.

תעריפי הסעה מנמל התעופה של קזבלנקה אל תחנת הרכבת המרכזית

הנסיעה מנמל התעופה של קזבלנקה לתחנת הרכבת המרכזית של העיר אורכת כחצי שעה. שירותי חברת קיווי טקסי יאפשרו לכם להגיע אל מרכז העיר אחרי טיסה מעייפת בזמן הקצר ביותר ובנוחיות המרבית, ללא בזבוז זמן וכסף ללא צורך. תעריפי הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי בין נמל התעופה של קזבלנקה לבין תחנת הרכבת המרכזית של העיר המוצגים כאן נכונים למועד כתיבת שורות אלו, והם עשויים להשתנות מעת לעת, בהתאם לעונות השנה ולעדכון מחירים תקופתי.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 46 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 50 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 65 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 65 דולרים.

מחירי נסיעה מקזבלנקה לרבאט

הנסיעה בין מרכז העיר קזבלנקה לבין מרכז העיר רבאט, עיר הבירה של מרוקו, אורכת בדרך כלל כשעה וחמש דקות, ותלויה לא מעט בעומס התנועה בתוך מרכזי הערים. אם אתם מתכוונים לנסוע במהלך החופשה במרוקו מקזבלנקה לרבאט, חברת קיווי טקסי מציעה שירותי מוניות בין קזבלנקה לרבאט באופן קבוע. להלן תעריפי הנסיעה של חברת קיווי טקסי, הנכונים לעת כתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 130 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 137 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 137 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 137 דולרים.

תעריפי הנסיעה ממרכז העיר קזבלנקה לקניטרה

העיר קניטרה, השוכנת צפונית לקזבלנקה, במרחק של כ-50 דקות נסיעה ממרכז העיר קזבלנקה. קניטרה היא עיר קטנה יחסית, עם היסטוריה עשירה והשפעה עותמנית, בעלת אופי מזרחי עם השפעות מערביות. קניטרה מתאפיינת בחיבור בין המדבר לים, ויתכן שתרצו לשלב אותה בתוכנית הטיול שלכם, בזכות האטרקציות שהיא מציעה למבקרים בה. להלן תעריפי הנסיעה בין קזבלנקה לקניטרה של מוניות חברת קיווי טקסי, נכון לשעת כתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 188 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 201 דולרים.                                             

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 201 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 201 דולרים.

מחירי נסיעה מקזבלנקה למרקש

לעיר מרקש, הממוקמת במרכז מרוקו, היסטוריה עשירה, תרבות מיוחדת במינה ומגוון רחב מאוד של אתרים היסטוריים ואטרקציות תיירותיות. זוהי בירת הטקסטיל של מרוקו, הידועה בשווקים הססגוניים שלה. מרקש נמצאת במרחק שעתיים וחצי נסיעה במונית מקזבלנקה, והיא יעד שכדאי לשקול לשלב במהלך החופשה שלכם במרוקו. להלן תעריפי הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי בין קזבלנקה למרכז העיר מרקש, נכון למועד כתיבת שורות אלה.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 144 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 165 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 144 דולרים.

מונית מיניבוס 7 – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 212 דולרים.

מונית מיניבוס 10 – 10 נוסעים ועשר מזוודות, בעלות של 192 דולרים.

מונית מיניבוס 13 – 13 נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 202 דולרים.

מונית מיניבוס 16 – 16 נוסעים ושש עשרה מזוודות, בעלות של 264 דולרים.

תעריפי הנסיעה במוניות קיווי טקסי מקזבלנקה לעיר מנקנס

מקנס ממוקמת בחלקה הצפוני של מרוקו, והיא עיר בעלת אופי אימפריאלי עם היסטוריה עשירה, ואתרים היסטוריים וארכיאולוגיים שלא כדאי לפספס. מקנס מרוחקת מקזבלנקה מרחק של שעתיים וחצי נסיעה. בעזרת השירותים של חברת קיווי טקסי, תוכלו לשלב את מקנס במהלך הטיול שלכם במרוקו, בלי לבזבז זמן יקר על נסיעה מפרכת. להלן תעריפי הנסיעה של חברת קיווי טקסי בין קזבלנקה לעיר מנקנס, נכון לכתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 288 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 317 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 317 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 317 דולרים.

תעריפי הנסיעה של מוניות קיווי טקסי בין קזבלנקה לעיר פז

אחת הערים הכי חשובות לקהילה היהודית במרוקו היא העיר פאס, ולכן היא נחשבת לאחד היעדים הפופולאריים בקרב תיירים ישראלים במרוקו. אם אתם מעוניינים לשלב בביקור במרוקו גם את פז, להלן תעריפי הנסיעה של חברת המוניות קיווי טקסי, בין מרכז העיר קזבלנקה לבין העיר פס, נכון למועד כתיבת שורות אלה.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 302 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 346 דולרים

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 360 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 360 דולרים.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן