מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

טיול במרוקו

Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

מרוקו, ארץ של ערים קסומות, מדבריות רחבי ידיים ותרבות עשירה, מזמינה מטיילים מכל רחבי העולם. היציאה למסע אל תכשיט צפון אפריקאי זה דורשת הכנה מחושבת כדי לאמץ את נפלאותיו במלואן. ראשית, תזמון הביקור הוא קריטי. החודשים האידיאליים לחקור את מרוקו הם ממרץ עד מאי ומספטמבר עד נובמבר, כאשר מזג האוויר נוח ומתרחק מחום הקיץ הלוהט.

לא פחות חשובים הם מסמכי הנסיעה הדרושים לכניסה. מבקרים מרוב המדינות זקוקים לדרכון בתוקף לפחות שישה חודשים מיום הכניסה, כאשר חלק מהלאומים דורשים גם ויזה. בדוק את הדרישות העדכניות ביותר זמן רב מראש. מודעות לנימוסים תרבותיים יכולה גם לשפר את חווית הנסיעה שלך. לבוש צנוע מכובד, במיוחד בעת ביקור במסגדים ובאזורים מסורתיים. לימוד כמה ביטויים בערבית או צרפתית, השפות העיקריות של מרוקו, יעזור לגשר על פער התקשורת ולחבב אותך על המקומיים.

ערים ראשיות לחקור במרוקו

מרוקו היא מדינה ענקית, וטיול בה כרוך במעבר בין ערים. טיול במרוקו צריך לכלול מספר ערים מרכזיות דרכן תוכלו לחוות את התרבות, להנות מנופים מדהימים ומתארים היסטוריים ונופים היסטוריים, כשכל עיר מציעה נופך שונה. ב

כמובן שאם אתם מתכננים טיול למרוקו אסור לכם לפספס את מרקש, העיר העתיקה אשר ידועה בעיקר בשווקים התוססים והעשירים שבה. בשווקים תוכלו להריח ולטעום מבחר תבלינים, מוצרי טקסטיל בעבודת יד, כלי אומנות שונים ועוד.

קזבלנקה, לעומת זאת, מציעה שילוב בין המסורת המרוקאית למודרניות. גולת הכותרת שלו, מסגד חסן השני, ניצב כמגדלור של אדריכלות אסלאמית, עם צריח מתנשא הנראה לאורך קילומטרים. מיקומה של העיר על החוף מוסיף גם הוא לקסם שלה ולאפשרויות שונות לבילויים.

עיר כחולה ושלווה פחות מוכרת היא שפשאוון, מפלט ציורי בהרי ריף. הבתים הצבועים בכחול, הסמטאות השקטות והצרות, וקצב החיים הנינוח מציעים ניגוד שליו לערים ההומות יותר. שפשאוון, הידועה בנופיה המדהימים ובבעלי המלאכה שלה.

ככל שאנו מתעמקים בגילוי אתרי תיירות במרוקו הציורית, מתברר הקשר בין הערים המובילות הללו וקרבתן לאטרקציות מרכזיות, מה שמעצים את חווית הטיול.

אתרי תיירות שאסור לכם לפספס במרוקו

מרוקו היא מדינה צבעונית וקסומה שמושכת אליה תיירים רבים. מנופיה מגוונים, ערים שוקקות ועד מדבריות יפהפיות. המסע לכאן אינו שלם בלי להתעמק במארג העשיר של אתרי התיירות. מבחינת אפשרויות לתיירים, מי שמחפש אקסטרים וחווית אקזוטית יכול לנסוע לטיול במדבר סהרה המלכותי לחוויית ספארי מדברית בלתי נשכחת הכוללת טיולי ג'יפים ומסע על גמלים. המרחבים העצומים של החולות הזהובים תחת חופת השמיים זרועי הכוכבים מציעים רגעים של יופי נשגב והתבוננות פנימית.

אם אתם רוצים להתעמק בהיסטוריה, מומלץ לבקר בחורבות העתיקות של וולוביליס אשר עומדות כעדות להיסטוריה המרתקת של מרוקו. אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו, עם הארכיטקטורה הרומית שהשתמרה היטב, מציע הצצה לפסיפס המורכב של תרבויות שפרחו על אדמת מרוקו. בשיטוט בין חורבותיה אפשר כמעט לשמוע את הדי העבר, המציעים תובנות על המורשת והתרבותית העשירה של מרוקו.

מקום נוסף לא שכדאי לפספס היא  העיר פס. פס היא יהלום נוסף בכתר של מרוקו. סמטאותיה הסבוכות והשווקים התוססים שלה מלאים באומנות מקומית, ניחוחות וצבעים המתמצתים את תמצית הקסם המרוקאי. פס היא הבירה הרוחנית והמלומדת של מרוקו חושפת את אוצרותיה וסוחפת תיירים מכל העולם לחוויה מעניינת ומהנה במיוחד.

קרדיט תמונה FREEPIK

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן